marți, 28 aprilie 2009

Alexandru Vlahuta - Poezii publicate în volume

Păcatul
Ieri, azi, mâine
Pe deal
Luna şi noaptea
Dormi în pace
La vatra rece
Din prag
Din trecut
Răspuns la o cronică rimată
La icoană
Sonet (Lăsaţi-mă singurătăţii mele)
Lui Eminescu
Sonet (Dar nu-nţelegi că e cu neputinţă)
A mele visuri...
Sonet (Vuind s-azvârl şuvoaiele devale)
De la fereastră
Nu-i de-ajuns
Ce te uiţi cu ochii galeşi?
Pe albumul d-rei...
În amurg...
În pădure
Sonet (Ce mult aş vrea să mai iubesc o dată)
Ce dor...
Melancolie
Delendum
Mamei
Cum curge vremea...
Ce fericiţi am fi-mpreună!
Iertare...
Linişte
Homo homini lupus
În fericire
Tot alte vremi...
Iulia Hasdeu
Profiluri
Unde ni sunt visătorii?
Vechilor ateneişti
Iubire
Sonet (Sunt zece ani. Ce curios îmi pare)
Tactică...
Sonet (Cât ne iubeam, şi cum credeam odată)
Sonet (A revenit frumoasa primăvară)
Vifor
Prima lecţie
Do ut des...
Icoane şterse
Ananghie
Par basme...
Vanitas
Pilde vechi...
Eternul cântec
Tu eşti poet
Nehotărâre...
În iuliu
În întuneric
Sonet (M-am regăsit. Ce dor mi-era de mine)
Sonet (Din tot ce ne-a fost drag mai înainte)
Sonet (Câţi ochi frumoşi şi visători, poete)
Sonet (Vrăjit, tot şesul clocoteşte-n soare)
Sămănătorul
Partea cea mai bună...
Treci zi, treci noapte...
Sfântă muncă
Inter arma...
1907
Cuvântul
Nunquam ridenti
Dreptate
Slăvit e versul
Triumful aşteptării
Noapte de iarnă
Valuri
Christos a înviat
În mănăstire
Unui duşman
Eroilor martiri
Liga domnişoarelor romîne
Întreabă-te
Pocăinţă
Din depărtare